15 045 ₴
Шолом Alpinestars Silver / Black Supertech M8
На початку проекту шолома M8 використовувалася філософія продукції Alpinestars і був поставлений ряд конкретних цілей: створити найсучасніший, захисний і поліпшує характеристики шолом. Основна мета: захист - створити максимально ефективний захист. Друга мета: забезпечити відмінну вентиляцію, комфорт та знизити вагу. Підхід Alpinestars до створення передових технологій в Supertech M8 заснований на глибокому досвід більш ніж п'ятдесятирічного досвіду інновацій світового класу в усьому спектрі автоспорту і, в особливості, на його глибокої прихильності мотокросу. Як і у випадку зі всіма іншими категоріями технологій, освоєних Alpinestars, створення нового, дуже складного продукту вимагає спеціального досвіду, ноу-хау і плану проекту, очолюваного кращими фахівцями в області розробки засобів захисту. Тому був створений відділ розробки шоломів Alpinestars, якому було доручено дослідити і розробити найбільш захисний і зручний шолом для мотокросу. Мета полягала в тому, щоб дозволити гонщикам розсунути межі продуктивності, використовуючи вселяють впевненість технології безпеки, зменшене розподіл ваги для мінімізації м'язових зусиль в шиї, плечах і спині, а також поліпшені фізіологічні та когнітивні характеристики завдяки надзвичайно добре підігнаний і добре вентильованої конструкції. оптимізація комфорту під час їзди. Дизайн відповідає філософії Alpinestars і поділяє характерні риси з іншими продуктами в портфоліо; гладкий, привабливий, обтічний профіль, без будь-яких зовнішніх каналів і елементів, які можуть діяти як точка навантаження при ударі або порушити загальну цілісність конструкції. Кривизна поверхні сприяє зменшенню тертя при ударі, забезпечуючи відхилення і найбільш ефективну передачу енергії для захисту голови вершника від прямої сили, що впливає на череп і відноситься до шиї і хребта. Отвір призначений для розміщення різних захисних окулярів, а вентиляційні отвори в корпусі розташовані так, щоб забезпечити максимальну ефективність вентиляції. БУДІВНИЦТВО• В конструкції оболонки використовується передова технологія формування з комбінацією мультикомпозитов: однонаправлений вуглецевий композит з арамідним шаром, що забезпечує значну радіальну міцність навколо оболонки, запобігає стиск, але допускає контрольоване відхилення для зниження переданої енергії удару і забезпечення критичної захисту від проникнення . • Ця комбінація шарів забезпечує ще більш високі характеристики завдяки зв'язці епоксидною смолою, яка забезпечує найкращу можливу міцність і раціональне використання енергії; обмежений прогин зовнішньої оболонки означає, що енергія поширюється ширше і краще поглинається футеровкою з пінополістиролу. • Результат унікального процесу укладання оболонки, використаного в конструкції S-M8, забезпечує надзвичайно ефективний захист від ударів. Завдяки повністю обладнаному випробувальному центру для випробувань шоломів в Центрі розробок Alpinestars Racing, програма вичерпних досліджень ударів призвела до того, що Supertech M8 повернув характеристики лінійного і похилого удару, які значно покращилися порівняно з поточними стандартними обмеженнями, регульованими нормами шоломів. Для прямого, лінійного удару з середньої величиною 41% і для кутового прискорення, похилого, ударні характеристики в середньому на 48%. • Конструкція футеровки Supertech M8 в поєднанні з оболонкою забезпечує високоефективне управління енергією удару. • S-M8 в чотирьох анатомічних розмірах корпусу. Конструкція корпусу Supertech M8 оптимізована для забезпечення найкращої відповідності чотирьох розмірах. Розміри корпусу бувають маленькі, середні, великі і дуже великі, щоб забезпечити правильну посадку райдерів, що не тільки підвищує комфорт, але, що найбільш важливо, підвищує ефективність шолома при ударі. • Конструкція футеровки Supertech M8 в поєднанні з оболонкою забезпечує високоефективне управління енергією удару. • Сформований з EPS полімеру різної щільності, енергопоглинаючий шар створює профіль внутрішнього шолома, який поглинає ударні сили, розсіяні по зовнішній оболонці в точці удару, і забезпечує форму, що забезпечує щільну і зручну посадку. • Характеристики поглинання енергії у S-M8 суттєво покращено за рахунок конструкції з чотирьох частин, що дозволяє готувати полімер певної щільності для різних зон навколо підкладки шолома. Поліпшуються не тільки енергоефективність, але і зручність і комфорт. • Запатентована система регулювання висоти і кута установки A-образної головки. • Supertech M8 включає в себе запатентовану систему, що дозволяє точно налаштувати шолом згідно з установленими гонщика по висоті і куту, під яким шолом сидить на голові. Ця унікальна технологія дозволяє створювати сверхспециальные налаштування, які можна адаптувати до типу їзди і перевагам гонщика. • З допомогою микрорегулируемой підкладки, яка з'єднана з внутрішньою оболонкою шолома, можна піднімати або опускати шолом, а також нахиляти шолом вперед або назад. КЛЮЧОВА ОСОБЛИВІСТЬ• Унікальна запатентована система відкриття козирка - ще один ключовий атрибут конструкції Supertech M8. • Відкриття козирка - ключова частина загальної захисту шолома і основний вплив на відмітний гладкий дизайн зовнішнього профілю оболонки. • Компанія Alpinestars розробила унікальну систему розблокування козирка, яка, забезпечуючи надійну фіксацію кріплення на місці для їзди по екстремальній місцевості і в будь-яких дорожніх умовах, забезпечує точно необхідний рівень опору, щоб гарантувати, що козирок від'єднується від корпусу шолома, якщо він зазнає значного удару - під будь-яким кутом. • Механізм розблокування козирка S-M8 розроблений, щоб уникнути недоліків, властивих іншим типам систем кріплення. Збереження цілісності корпусу життєво важливо для безпеки, а з урахуванням можливості різноспрямованих сил, що впливають на козирок, поділ у критичній точці навантаження знижує потенційно небезпечні важелі і прискорення обертання, які призводять до травм шиї та хребта гонщика. • Вентиляція - ключова особливість Supertech M8. • Тести на теплові карти призвели до створення спеціально розроблених повітроводів, які створюють позитивний потік в шолом над головою вершника і навколо неї, підвищуючи комфорт під час їзди і знижуючи теплове навантаження в екстремальних умовах. • Дизайн козирка S-M8 також є невід'ємною частиною системи вентиляції, оскільки він профільований так, щоб направляти потік повітря, діючи як канал для концентрації і згладжування потоку в кожух. Конструкція лайнера Supertech M8 сформована так, щоб оптимізувати напрямок повітряного потоку навколо голови гонщика, перш ніж він буде виведений з S-M8 через задні вихлопні отвори, щоб забезпечити підтримання позитивного тиску з постійним потоком повітря під час їзди. • Сумісність з системами гідратації. • Конструкція підкладки шолома Supertech M8 включає канали, які дозволяють вставляти трубку з обох боків корпусу. Ця функція ретельно протестована райдерами Alpinestars і райдерами ендуро, що дозволяє зручно встановлювати і підключати до системи гідратації. • Комфортна внутрішня підкладка. • Знімний чохол для підкладки можна прати, внутрішня частина з тканини Cool-Max і антибактеріальна пряжа для тривалого збереження свіжості та швидкого сушіння між сесіями катання. • Поверхні шолома можна мити з покриттям TPE для поліпшення догляду та збільшення терміну служби. • Додатковий набір підкладок для щоки зі збільшеною товщиною + 5 мм, для більш щільної регулювання - купується окремо. ЗАХИСТ• Захист ключиці - важлива особливість конструкції базового профілю корпусу шолома Supertech M8. • Підстава S-M8 було сформовано так, щоб створити рельєфну секцію, де нижній профіль піднятий, щоб очистити ключицю (ключиця). Крім того, в області базової накладки, де вона знаходиться над ключицею вершника, знаходиться подушка, поглинаюча енергію; більш гнучка гумова секція, яка допускає відхилення при контакті з ключицею. • Подбородочная перекладина Supertech M8 изготовлена из полипропилена, который за счет некоторого бокового отклонения дополнительно улучшает защиту ключиц от ударов. • Механизмы защиты от столкновений также являются ключевой особенностью конструкции Supertech M8, обеспечивая быстрое и безопасное вмешательство, если гонщик пострадал от сильного удара. • Система защиты от разнонаправленных ударов: MIPS. • MIPS встроен в Supertech M8 для уменьшения энергии вращательного движения, которая воздействует на шлем, вызывая передачу в мозг разрушительной силы вращения. • У шолом Supertech M8 між комфортним набивним шаром і енергопоглинаючий оболонкою з полімеру різної щільності включений шар ковзання з низьким коефіцієнтом тертя. Коли енергія впливає на шолом, викликаючи обертальну силу, шар MIPS дозволяє переміщення внутрішнього абсорбуючого шару, щоб погасити і перенаправити енергію, перш ніж викликати значний стрес прискорення для мозку. Це усуває причини травм головного мозку, наприклад струс мозку. • Система аварійного скидання (ERS). • Боковую подкладку S-M8 можно эффективно и безопасно снять, в то время как шлем все еще находится на голове гонщика, чтобы облегчить снятие для поддержки путевого персонала и медицинского персонала. • Supertech M8 также спроектирован таким образом, чтобы система надувания шлема «Eject» могла быть встроена во внутреннюю корону корпуса. • Наряду с удалением прокладки ERS, «Eject» позволяет экстренно снять шлем, не создавая нагрузки на позвоночник гонщика. • Ремешок для подбородка: шире, чем требуется для сертификации: 26 мм для комфорта, изготовлен из тканой полиэфирной пряжи для создания мягкого ощущения «руки» и надежно соединяется с двойным D-образным кольцом. • Вес: уменьшен за счет конструкции, что позволяет защите Supertech M8 быть лучшей в своем классе. • Вес является одновременно фактором, влияющим на ходовые качества и безопасность в шлеме, и чтобы гарантировать, что S-M8 предлагает максимальное улучшение характеристик снижения веса, выбор материала, подготовка и конструкция шлема были тщательно проанализированы с точки зрения веса, прочности и энергии. впитывающие свойства и строгий анализ всех компонентов, используемых в отделке Supertech M8. • Вес S-M8 составляет 1300 г для размера Medium (ECE) и 1360 г для размера Medium (DOT). • Сертификаты Supertech M8. • Версии шлемов Supertech M8 соответствуют как сертификации DOT, так и омологации ECE для использования во всем мире. • Стандарт DOT 218 предписывает особую защиту от ударов по макушке области шлема, и, следовательно, для рынков США и Канады Supertech M8 будет иметь технологию, которая значительно превосходит минимальные требования безопасности. |
Основні | |
---|---|
Виробник | Alpinestars |
Стан | Новий |